Periòdic de la classe de 2ESOB

Periòdic de la classe de 2ESOB

dimecres, 27 de maig del 2015

ENTREVISTEM UN MESTRE JUBILAT

     José Zapater Sancho, 

mestre i director d'escola ja jubilat
        
"L'educació abans era molt complicada, perquè n'hi havia molts xiquets que no podien anar a l'escola".

· Quan vas nàixer? A on?
- Vaig nàixer el 10 de febrer de 1934 a Alcubles.

· T'has casat? Amb qui?
- Sí, amb Josefina Sànchez.

· Has tingut fills? Quants?
- Sí, he tingut 5 fills; 4 xiques i 1 xic.

· Tens néts? Quants en tens? 
- Sí que en tinc. En tinc 10.

· A què t'has dedicat?
He sigut mestre d'una escola: Sant Miquel, a Llíria, també he sigut director en la mateixa escola.

· Com era l'educació abans?
- L'educació abans era molt complicada, perquè n'hi havia molts xiquets que no podien anar a l'escola. Les classes eren molt nombroses, amb molts xiquets, perquè n'hi havia tan sols una classe per curs.

·En quin col·legi vas ser mestre i director? 
- Vaig ser mestre i director al col·legi Sant Miquel, a Llíria.

· Quines assignatures es donaven abans?
- Abans es donaven: matemàtiques, llengua, socials, naturals, pretecnologia, E.F, dibuix i anglès.

·I tu, quines assignatures donaves?
- Jo donava idiomes: llengua i l'anglès.

Entrevista realitzada per l'equip Barbies.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada